Declaratie
Termenii și condițiile de utilizare a site-ului SC EXCLUSIVE LIVING SRL sunt detaliate mai jos și trebuie citite cu atenție. Este posibil ca acești termeni să fie diferiți din când în când și, prin urmare, trebuie să le verificați înainte de a efectua o achiziție nouă.
Rețineți că orice utilizare a acestui site sau achiziție realizată prin intermediul acestui site reprezintă un acord care să respecte termenii și condițiile detaliate mai jos, care trebuie să aibă prioritate față de orice alți termeni și condiții. Orice contracte sau acorduri încheiate între dvs. și noi prin intermediul acestui site Web vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația europeană și orice litigii sau proceduri vor face obiectul jurisdicției exclusive a instanțelor din România.
Cumparaturi Online
Ne-am ocupat de prezentarea cât mai exactă a produselor pe site-ul nostru. Imaginile pe care le vedeți depind de capacitatea de afișare și de culorile monitorului. Prin urmare, nu putem garanta că imaginile produsului pe care le vedeți reprezintă o reprezentare exactă a mărfurilor reale. Înainte de a plasa o comandă, ar trebui să citiți următoarele: Comenzi, Informații de livrare și Politica de Retur. Aceste pagini fac parte din acești termeni și condiții și conțin informații importante despre comanda dvs.
Verificări de validare
Garantie
Garantia se acorda pentru doi ani calendaristici de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. " Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta..
Clientii MobShop.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
S.C. Exclusive Furniture S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
S.C. Exclusive Furniture S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.
Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.
VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.
Prelucrarea si procesarea datelor cu caracter personal:
Pentru ca experienta dvs. pe site-ul MobShop.ro sa fie completa si pentru a face posibila expedierea si livrarea comenzilor plasate, trebuie sa fiti de acord ca SC Exclusive Living S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele inscrise conform cerintelor Legii nr. 677/2001 si ale Legii nr. 506/2004 .
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice Exclusive Living are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este de a trimite corespondenta, de a onora comenzile si de a realiza statistici proprii.
Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare onorarii comenzii. Refuzul dvs. determina imposibilitatea plasarii pe acest site a comenzii dvs. si prelucrarii ei.
Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: Serviciul Comercial si Serviciul Marketing - Baze de Date din cadrul firmei Exclusive Living.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*.
Erori
Pentru a oferi cea mai bună selecție posibilă de diamante, baza noastră de date este actualizată frecvent. În timpul procesului de actualizare se adaugă și se elimină diamante, ocazional se întâlnesc probleme legate de integritatea datelor care duc la informații inexacte, deoarece se referă la disponibilitatea prețurilor și / sau a pietrelor. Ne rezervăm dreptul de a corecta orice informații inexacte care pot apărea și, la discreția noastră, vă va anula comanda sau vă vom oferi o opțiune pentru a selecta un diamant de valoare egală sau mai mare.
Politica de Retur
Pentru mai multe detalii privind returnarea achiziției către un magazin SC EXCLUSIVE LIVING SRL, vă rugăm să consultați verso-ul notei de livrare. În toate cazurile, trebuie să obțineți un număr de returnări prin contactarea echipei de experți pentru clienți SC EXCLUSIVE LIVING SRL. Acest lucru ne va asigura că putem urmări in detaliu procesul de returnare.
Mobila: Produsele de mobilier la comanda realizate cu dimensiuni atipice sau speciale in baza unui contract nu poate fii returnata.
Canapele: Canapelele realizate in baza unei comenzi cu dimeniuni sau culori speciale nu pot fi returnate. Clientul isi suma responsabilitatea pentru masuratoarea cailor de acces prin care v-a fi introdusa canapeaua
Saltele si accesorii saltele: Saltelele pot fii returnate daca nu au fost dezambalate din husa de plastic. Daca salteaua a fost dezambalata din husa originala si utilizata, pentru a putea fi inapoiata se achita o taxa suplimentara deoarece necesita retrimiterea in fabrica pentru schimbarea fetei de acoperire si reambalare. Saltelele realizate pe comenzi speciale nu pot fii returnate deoarece fac obiectul unei comenzi speciale. Accesoriile de pat ce au fost dezambalate si utilizate nu se mai pot returna deoarece nu mai corespund normelor sanitare de igiena.
Anularea comenzii
Pentru a anula o comandă, trimiteți-ne un e-mail la office@mobilicasa.ro în termen de 48 de ore, iar echipa noastră va anula și va restitui metoda originală de plată pentru dvs. Rețineți că nu putem anula comenzi care includ produse personalizate sau modificate, deoarece acestea sunt deja procesate. În cazul în care nu putem livra comanda în termenele standard de livrare, aveți dreptul să anulați comanda fără penalități. În cazul în care anulați comanda, vă vom restitui prețul pe care l-ați plătit pentru bunuri. Acesta nu va include taxa de livrare dacă ați anulat comanda după expedierea produselor, indiferent daca ati optat pentru livrarea expres. Aveți datoria de a lua la cunostinta si de a vea grija rezonabilă a bunurilor, ceea ce înseamnă că bunurile trebuie să fie neutilizate.